Lördag morgon.

Åh, älskade lördag. Jag ska alldeles snart kliva ur sängen och hoppa i träningskläderna. Därefter ska jag ta mig till gymmet och sedan vidare till jobbet. Ska jobba två timmar och sedan har jag hela dagen framför mig. Jag älskar när det är så! Ser ut som om att dagen ska spenderas med familjen.

Igår var jag och Jonnis på Leonardo och after workade lite. Saknade Jonnis. Massa god mat och två glas vin sedan var jag stenad. Hann diska undan lite och tända ljus, sedan somnade jag på soffan. Perfekt fredag kväll om ni frågar mig. Om jag är gammal? Nej, mest en tjej som är väldigt trött. Jag säger allt eller inget. Full fart eller så sover jag. Lite så jobbas det just nu. Känns rätt bra.

Well, ingen idé att dra ut på det. Dags att gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback