Mitt lugn.



Igår efter jobbet kom mamma och plockade upp mig. Vi åkte förbi coop och plockade ut ett paket som jag fått med fiiina skor i och sedan åkte vi hem till bergen. Jag fick mat och semla, sedan låg jag på soffan och tog in lugnet som bara finns där med en kaffe i handen. Detta gjorde jag tills jag blev rastlös och tvingade med min mor på en promenad runt Surte. Vi stannade till och köpte godis sedan stannade vi till hos mormor en kortis innan vi promenerade hem och la oss på soffan. Melodifestivalen, mina fina systrar och massa godis, sedan sov jag gott.

Vaknar på morgonen. Går upp en trappa, väl där slår jag på kaffekokaren och lägger mig på soffan. Dricker mitt kaffe och njuter av att vara i min älskade mors sällskap. Gymmet fick ett besök och nu har duschen och damsugaren fått jobba här hemma i lägenheten. Sitter och njuter av tystnaden och surplar kaffe. Ska snart sätta lite fart. Få på mig solglasögonen och kila ner på stan och möta min älskade Eva.

Håller tummen stenhårt för mina pirater också!! Fröjered får det tufft idag. Mycket revange på tjejerna efter warbergsmatchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback