Snö, igen.

Jag ser det snöar.

Om jag bryr mig? Nä, mest mysigt tycker jag. Fredag, lördag och söndag kan jag stå ut.

Sedan är det jag som lämnar snön bakom mig för en vecka med sol och bad.

Sedan har det vart lite slaskigt under ett par dagar i Göteborg. Då föredrar jag snö och kallt.

Snön är ju vit och gör att det blir ljusare. Slask är grått, blött och tråkigt.

 

Tillbaks till vanliga rutiner idag och vanliga arbetstider.

Det innebar gymmet på morgonen och efter jobbet ska jag och Eva svettas på exclusive.

Tanken var att vi skulle simma, men det blåste vi av. Hade en hettsig diskussion på Whatsappen.

Kunde se fredagens löpsedlar "tsunami i vallhallabadet". Skämt å sido. Jag ska simma hela nästa vecka.

Förövrigt så såg jag på nyhetsmorgon imorse när jag stod på crosstrainern.

Dem pratade om svininfluensavaccinet som gjort att folk fått nakolepsi.

Det var en stackars tjej med där detta förändrat hela hennes liv.

Hon somnade överallt, låg efter i skolan och grät i TV.
Hemskt!


Det slår mig att jag faktiskt tagit detta vaccin. Kankse lider jag av narkolepsi?
Isåfall har jag nog gjort det sedan födseln. Tröttare tjej får man leta efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback