Solen älskar mig.




Glad och utvilad tjej påväg till jobbet. Jag älskar solen och solen älskar mig. Den kärleken är inte helt smärtfri alltid. Tillexempel då solen lyser med sin frånvaro, då blir jag en trött tjej och ibland kan jag bli lite grinig också. Men idag är en bra dag. Jag sov, sedan tränade jag, jag åt god lunch och gick sedan till jobbet med solglasögonen i högsta hugg. Helst hade jag fortsatt promenaden i all evighet, eller åtminstonne till solen gick ner. Den är påväg ner nu. Men jag kom på att gör jag det så tjänar jag inga pengar och utan pengar så blir livet rätt tråkigt. Den som säger någonting annat är antingen väldigt kär eller så ljuger den. Pengar är inte allt, men det är viktigt!

Nu jobbar jag. Det ska jag göra tills klockan nio ikväll. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback