Söndags morgon.

Vädret kunde inte stoppa mig igår, men det var bra nära att det gjorde det faktiskt. Men jag fick slitit mig ur soffan och efter att jag fått någorlunda ordning på mig själv kilade jag iväg till vagnen. Mias 30-års fest, en överraskningsfest. Det var massa trevligt folk, min älskade Eva och det var jättelyckat. Hennes kille hade gjort ett strålande jobb! Åh, massa skratt och ett glas vin senare valde jag att styra hemmåt när dem andra åkte vidare emot Push. Tvätt, träning och packning står på dagens schema och att vara trött hinner jag inte med. Ska även bort till fina Eva och Peter ikväll.

Har precis fått i mig en stadig frukost i sängen och ska snart ta tag i packningen. Tvätten ligger i maskinen och strykbrädan står framme... Suck, jag älskar att resa men hatar att packa. De går inte handihand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback