Underbara lördag.

Ja, men det är ju tydligen helg igen. Detta firades in tillsammans med min för dagen snoriga och halvsjuka syster. Vi skulle haft kalas för henne. Men då hon inte ville utsätta sina vänner för den lilla bacill som kommit och hälsat på valde hon att styra av detta. Jag har ingen bacill-skräck och ville ändå kramas med henne. Så vi gjorde tacos, bråkade om dem godaste godisarna i godisskålen och låg som två korvar under ett täcke i soffan. Precis vad jag behövde. Kärlek när den är som finast. Nu får jag skylla mig själv om jag blir sjuk lagom till jag ska dra på mig bikinin också. Sov som en prinsessa inatt och vaknade med min gosiga syster bredvid. Jag trotsade vädergudarna och gick ut och sprang 11 km medan hon lugnt sov kvar. När jag kom hem vaknade hon till liv och det blev en mysig frukost på Franska cafét. Åh, vilken underbar lördag. Vädret kan inte förstöra för mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback