Bästa lördag.



Som jag längtat efter denna härliga lördag. Varför undrar ni då? Jag vet inte. Gick upp tidigt och kilade bort till gymmet för ett benpass. Efter det hem för frukost och iväg för innebandymatch. Benpass innan innebandymatch? Ja, sitter man på bänken i två timmar så jobbar inte benen så mycket. Och visst jag kanske inte ska vara trött i benen ifall jag får spela. Men om jag ska tänka så hela tiden så kan jag aldrig köra ben och jag är nog tillräkligt vältränad för att kunna göra ett par byten om det skulle bli aktuellt. Aldrig förr har jag varit så trött på att sitta på bänken och aldrig förr har jag varit så fruktansvärt omotiverad. Jag försöker, men jag har nog försökt så det räcker nu. Allt har ett slut.

Nu ska jag snart iväg och kramas med mina tjejer. Hämt-mat, film och vin står på agendan. (gilla-knapp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback