Fantastiska söndag.

Vilken underbar lördagkväll de blev. Mina tjejer är dem absolut bästa.

Kände mig tio kilo tyngre när jag kom hem. Men det sprang vi bort imorse på gymmet försöker jag inbilla mig. Både Jonnis, Pettson och Ida var där och härjade. Så länge det bara är vi så känns det helt grymt, lugnt och skönt! Så länge man slipper alla tjockisar med nyårslöften. Jag gillar inte dem! Men imorse var dem inte där, nä för så hurtiga är dem inte...

Dagen har spenderats i Kungsbacka med min mamma. Vi har gjort de vi gör bäst... Shoppat! Nu är jag hemma i surte, har bakat världens godaste kaka och fått mat. Nu ligger jag på soffan, njuter av kärleken som finns här och blickar ut över ett snötäckt landskap.

Nu ropar mamma. "Viiilket tee ska du ha?" Jag har de bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback