Härlig söndag!

Påväg från ett hårt benpass på gymmet och pigg som bara den. Självklart inte i benen. Där har jag de där härligt trötta känslan.

Nu ska jag hem och få i mig lite frukost, sen iväg för att kolla så att ungdomarna i Gothia cup sköter sig. Sitta i sekretariatet under finaldagen, ska faktiskt bli lite kul. Jag saknar cup-tiden! När man bara hängde i hallen, känslan av att spela för vinna eller försvinna, muskler som är helt slutkörda och massa skoj. När jag satt och tittade på hyllningen för småkronorna rös jag i hela kroppen och fick nästan en glädjetår. Tänk att sport kan ge en sånna kickar och så mycket glädje! Men de finns en annan sida av myntet också...

Tre dagars ledighet snart till ända, jag är mer utvilad än på länge efter dagar då jag mest vart för mig själv, tränat och lagat mat! Nu är jag mest sällskapssjuk och rastlös. Men de får dagen råda bot på!

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback