Ingen vanlig dag.

Skärpning på mig. Dåligt med uppdatering det senaste. För mig har det varit skönt. Inte brytt mig så mycket och gjort massa annat istället. Typ legat på soffan en hel helg. Fantastiskt skönt om ni frågar mig. Men jag är lika trött nu igen. Och jag har fått för mig att jag inte kan sova på kvällarna och ligger vaken till midnatt. Eftersom att jag annars brukar somna runt 22.00 är detta sent och jag blir tröttare på morgonen. Dumt. Jag ska skärpa mig.

Tränat har jag gjort också. Körde ben i söndags och ja tack, det känns fortfarande i hela kroppen. Marklyft, det är bra. Men det gör ont. Om jag kör det lite oftare så ska det rådas bot på det. En övning som verkligen tar i hela kroppen. Rekomenderas starkt. Igår körde jag tre pass. Löpning på morgonen, gym efter jobbet och sedan innebandy. Idag ska jag vila min kropp och äta massor. Det är bra har jag hört =)

Bästaste Eva fyller år idag. Vi firar med långlunch i restaurangen! På lördag firar vi ännu mer. Wihoo! Grattis du underbara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback