Kallt!



Kylan har nått oss. När man gett upp alla tankar på att få en riktig vinter och man tyckte våren var på gång.
Då slog det till. Minus åtta, glashala vägar och glittrande snö. Jag gillar det lite, mer än slask.
Göteborg har dessutom bjudit på sol dem senaste dagarna och det gör mig lycklig.
Mest vill jag bara ut och njuta av vintervädret, helst i en brant backe med ett par skidor.
Men jag antar att man inte kan få allt man vill.

Har vart på gymmet tidig morgon både tisdag och onsdag. Igår var jag även där på kvällen.
Hysteriskt är bara förnamnet på vad det är på kvällen. Långt ifrån vad jag skulle kalla okej.
Hur mycket folk får det egentligen vara i lokalerna? Gör fler gym... eller nått.
Man ska uppmuntra tjockisarna till att träna och röra på sig, men ibland kan jag inte låta bli.
Dem kommer att vara där max en månad till. Resterande delen av året kommer dem ligga på soffan,
med handen i chipsskålen och tänka tillbaka på hur duktiga dem var under årets
första en och en halv månad. På morgonen är jag mest trött, men jag gör det ändå!
Fantastiskt skönt när det är lite lugnare och jag kan göra som jag vill.
Men någon styrka är det inte tal om så tidigt, mest kondition och rörlighet.

Nu ska jag fortsätta frysa och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback