Måndag.

Så var det måndag igen och denna måndag har mest swichat förbi. Jag har tagit tag i en grej som tyngt mig under en längre tid. Ett beslut som växt fram hos mig. Otroligt jobbigt beslut, men jag vet att det kommer få mig att må bättre. Nya vägar, nya mål. Nu kommer jag! (mer om detta på onsdag)

Mörkret har återigen sänkt sig över vårt fantastiska Göteborg. Om 15 minuter tar jag och Eva varandra under armen och kilar till gymmet. Tydligen så duger det inte med Sportlife Ullevi, nä fint ska det vara Exclusive it is. Jadå. Har aldrig varit där, så det ska bli kul att komma dit. Se någonting annat och kanske få lite ny inspiration. Det händer ju så lite annat i mitt liv just nu menar jag. Jag älskar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback