Söndagsmys.

Dagens pass avklarat tillsammans med mamsen. Nu åker vi hem till Surte igen för nybakat bröd till frukost. Jag är inte den som klagar!

Har haft en fin helg såhär långt. Jobbade över igår tillsammans med favorit-eva. Sedan kollade vi Lindås samtidigt som vi febrilt uppdaterade live-match för resultatet för mina fina pirater. Det var en bra dag. Lindås vann en spännande match och tjejerna vann med en boll. Då var jag nöjd.

En sväng på gymmet och sedan hem till Surte för mat och den stora godis-påsen. En bra film senare och jag var redo för sängen. Tänka sig att jag höll mig vaken hela filmen. Kanske för att det var en sliskig kärleksfilm, då brukar jag på något konstigt sätt hålla ögonen öppna.

Vaknade tidigt och tog mig upp en våning där min älskade mor gjort kaffe och vi hade en mysig morgonstund. Underbara söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback