Trööttaste tjejen.

Jag var pigg imorse. Det är jag inte nu. Jag är trött på mitt jobb just precis nu. Men det blir bättre imorn hoppas jag. Man måste få vara trött på det ibland. Tur att Eva är här, då får jag skratta lite. Imorse var jag så pigg att jag kom upp ur sängen för morgonrunda. Den gick väldigt bra och det kändes grymt skönt. Lite träningsvärk i vanlig ordning. Men då vet jag att jag verkligen tagit i. Bästa kvittot.

Idag står det innebandy på schemat i vanlig ordning på torsdagar och sedan är tanken att gymmet ska få sig en omgång. Får se hur pepp man är på det efter träningen. Soffan vs gymmet. Det är ändå fredag imorgon. Då får man vila sig igen.

Sen är jag otroligt trött på folk som orkar tjata på mig. Hur kan man inte förstå att nej är nej? Jag kunde inte varit mer tydlig. Lite respekt vore på sin plats.


Kommentarer
Postat av: En Väldigt Annorlunda

Japp hon är rolig har jag hört ;)

2012-01-12 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback