Lugn.



Har landat efter en otroligt härlig helg med mina fina vänner nere i Falkenberg.
Grill, sol, bad, mys, after beach, för mycket vin, utgång och många skratt.
Tjejer, ni är sådär fantastiska som bara ni kan vara och jag trivs med er.

Det kändes för en sekund som att sommaren kanske hade kommit.
Sedan ryckte vädergudarna undan mattan igen. Det sägs att det ska bli finare.
Jag tror det när jag ser det. Hade vart skönt att få lite sol i helgen. Vem vet, det kanske kommer.

Nu är jag hemma och andas ren luft i Surte hos min älskade familj.
Passar på att komma bort från storstaden och ha kvalitetstid dem få timmarna som jag inte jobbar.
Det ger mig energi. Skönt att få komma hem och landa hos mamma ibland.
Mamma har semester och jag har bilen. Då funkar det rätt bra att bo här ute.
Man får lugna ner hjärtat lite och låta det bli sådär rött.

Idag tog jag med mamsen upp i skogen och tog en vända runt sjön.
Nu är det dags att toppa formen. Om en månad ska bikinin på och då ska jag vara
mer trimmad än vad jag är nu. Hej diet och hejdå fett och socker. Det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback