Nöjd tjej?



Idag är en sådan dag när jag absolut inte är nöjd med att sitta här. Instängd på ett kontor framför min dator med jobb upp över öronen. Visst är det skönt att det är mycket att göra. Då behöver man inte tycka att det är meningslöst att vara här och dagarna går lite fortare. Men jag vet inte om jag vill att dagar som denna, när man känner att sommaren faktiskt är nu, ska försvinna fort. Efter jobbet, då ska jag ut och njuta av vädret. Jag ska låta solen ge mig energi till att orka träna ikväll.

Jag är soldyrkare, det kan ingen ha missat. Men just idag känner jag inte den där paniken. Jag vet att min tur kommer. Bokade flyg till Kroatien imorse. Ja, det var jag värd. Eller? Ska ner och hälsa på min älskade Johanna. Segla lite, njuta av värme och bara ha det sådär bra. Man får ta till vara på chanserna. Så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback