Semester? Näe.



Ytterligare en helg har sprungit förbi. Träning, grill, shopping, lunch, underbart sällskap, vin, dans, fantastiska vänner, grill igen, min fantastiska familj och för lite sömn. Jaa.. inte konstigt att man får tiden att gå. Semester hade inte varit fy och skam. Min fina Eva lämnar landet imorgon. Jag gillar inte, men ska allt få tiden att gå med massa kul inplanerat. Någon måste ju jobba, jag tar på mig det och sparar på semestern.

Igår hade jag en mysig dag. Trots utgång i lördags tog jag mig ut på en löprunda med min älskade mamma. Efter det åkte vi hem till Surte för grill och familjemys. Jag är glad! Människorna runt omkring mig ger mig glädje, kärlek och trygghet. Det viktigaste i livet. Det enda jag saknar just nu är riktig sommar. Sol och värme hade inte skadat. Förvisso jobbar jag och det känns lite bättre när det är kasst väder. Men jag vill ändå att sommaren ska komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback