Svensk sommar.



Dagarna pendlar precis som om att dem aldrig gjort någonting annat. (nu pratar jag väder) Visst jag jobbar och kan inte njuta av solen. Men det är bra mycket lättare att vakna på morgonen när solen skiner. Idag gjorde den inte det och jag ställde om klockan tills det blev bråttom till jobbet. Nu är jag här och har hela dagen framför mig. Någonstans känner jag att det inte spelar någon roll. Jag mår bra och det går bra. Det finns mycket som kanske inte riktigt är som man önskar att det var men samtidigt, varför hänga upp sig på det och låta det förstöra sommaren? Jag har dem mest fantastiska vännerna runt omkring mig. Ni gör varje dag till det där lilla extra genom att bara vara där.

Igår tog jag en långrunda på 11 km. Psykiskt kändes det riktigt bra. Rent fysiskt är jag inte riktigt där jag var innan semestern. Men jag ska tillbaka. Kanske inte nu, men till hösten blir det nystart. Nu leker livet och jag vill ta till vara på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback