Kortis

Vilken urusel uppdatering det har varit här. Jag skulle ljuga om jag skrivit att jag frånochmed nu skulle ändra på det. Jag har lite för mycket saker att göra och lite för lite tid. Nu lät det som att jag har ett jobbigt liv. Så är det inte. Det är sommar och jag försöker göra allt och ta till vara på dagarna. På jobbet är det hysteriskt så dagarna mest försvinner emellan fingrarna. Men dem där magiska och underbara stunderna avlöser varandra. Jag har sovit ca 4 timmar inatt men lever på någon slags lyckoenergi.

Träningen är för närvarande lagd åt sidan, lite blir det men inte i dem mängderna. Min kropp behöver ett break. Jag har anmält mig till Göteborgsvarvet så jag försöker göra mig redo för att träna som tusan inför det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback