Hokus pokus!

Magi i all ära är ordet som får beskriva mina dagar i Ukraina. Dessa magiska dagar följdes upp av en fantastisk midsommarhelg i Smögen. Att bli människa och landa på båda fötterna efter detta tar tid. Jag är fortfarande trött och lever i någon slags fantasivärld. Jag längtar tillbaka till dagarna i Ukraina. Sol, värme, en stämning som aldrig kan beskrivas och fina vänner! Ett minne som kommer att spelas upp och berättas om och om igen. Husbil, svettigt, smuttsigt och sandigt... saker jag redan förträngt. Allt annat övervägde. Jag kan hålla på i evigheter, men jag är trött och det är fotboll på TV, så jag låter bli. Tack Ukraina och tack Smögen. Mest tack går som vanligt till mina tjejer. All kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback