Semester!

Nöjd tjej med semester. Tillbaks efter midsommar. Så länge har jag inte varit borta från Telia sedan jag jag tog mina första steg där! Jag trivs och just nu är jobbet fantastiskt kul, men semestern kommer precis där den behövdes som mest och den kommer bli alldeles underbar. Duschbås, camping och bajamaja... En semester helt i min stil! Eller? Fotboll, grymma tjejer och sol, där har ni mig. Ukraina får göra sig redo för oss!

Imorgon är det två nära mitt hjärta som ska firas in i vuxenlivet. Jag försöker att mentalt förbereda mig på alla känslor som förmodligen kommer välla över mig. Tänk att jag en gång suttit barnvakt, hämtat på dagis och lärt dem det där som bara stora syster och äldsta kusinen kan. Nu är dem vuxna. Jag nyper mig i armen, inget händer och jag börja inse att jag också blir äldre! Men vad gör det? För varje år lite klokare, lite bättre och lite roligare! :)

Påväg hem från gymmet. Ska prova dagens inköp. Ja, shoppa det kan jag ju. Sedan ska jag äta och sussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback