15 kilometer...



Tanken var att ta en morgonrunda. För mig betyder det max 8-9 km. Men det var otroligt skönt väder och kroppen kändes förvånansvärt lätt. (efter alla dem bullarna jag åt igår kändes det som en shock!). Därav blev det samma runda som igår, 15 kilometer. Helt underbart. Lite stress för att hinna till jobbet i tid så frukosten fick intas på kontoret men det gjorde inte så mycket. Så alla ni som funderar på vad ni ska göra idag... Ut med er. Spring, gå, cykla eller gör någonting annat ute i det grymma vädret. Ser att det dragit in moln, men det är ändå behagligt ute! Btw så ska jag köpa ny cykel nästa månad, och ett moppelås så att den inte blir snodd igen...

Nu är det jobb ett par timmar och sedan en härlig eftermiddag med mina finaste tjejer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback