Härliga Lördag.



Avslutade fredagen med lite shopping och sedan innebandy. Jag lär snart vara läktarproffs istället för bänkvärmarproffs. Jag vet inte om det är ett uppbyte eller nerbyte. Men jag känner att den rollen passar mig bättre just nu. Finfint sällskap av saknade tjejer gör inte saken sämre. Bra match, perfekt fredagsunderhållning och kul för IBF att äntligen få ta ett steg upp i serieordningen. Väl hemma ställde jag klockan för löpning och tvätt innan jobbet.

Underbart väder idag och jag hade hellre tillbringat tiden i solen med en kaffe. Men jag var i solen förra veckan och måste därför jobba idag. Extra slantar och jag kan snart åka igen. Fick frisk luft och några solglimtar under löprunda imorse. Fick också tvättat innan jag begav mig hit. Rätt nöjd!

Ikväll väntar middag med bästa tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback