Hemlighetsmakeri.

Igår var en bra dag. Ett vinnande koncept det där med att ta en ledig dag mitt i veckan. Mest av allt om det är strålande sol. Gårdagen bjöd inte på strålande sol. Men jobbet rullade på och sedan tog jag och Eva en PW. Den landade på 1 mil och det kändes som om att tiden bara flög iväg. Tiden går fort när man har roligt. Så sant som det är sagt. Efter detta satte jag mig på den eviga 403an hem till Surte för att hämta mammas bil för helgens äventyr. Hon är fin min mamma.

Idag är det hemligheternas fredag. Halva dagen har gått på jobbet och halva är kvar. Sedan ska jag och syster min på äventyr. Än så länge hemliga. Men jag kan säg att det ska bli fantastiskt mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback