Hemmafru?

Igår hann jag göra mycket. Först hade jag en underbar morgon med min familj. Härlig frukost och mys i soffan. Väl hemma i stan igen tog jag en runda med damsugaren innan jag kilade ner på stan. Fika och en tunika senare var jag hemma igen. Städade klart och begav mig ut för långlöpning. 15 km senare var jag hemma igen. Fantastiskt löparväder.

Sedan blev det bullbak medan jag tvättade. Har aldrig bakat bullar tidigare, men oj vad gott det blev. Klara lagom till melodifestivalen. Jag höll mig vaken programmet ut och sedan somnade jag! Bra lördag. Hemmafru är ett tufft jobb. Men jag hade kanske gillat det.

Känslan av att vakna tidigt på söndag och vara pigg. Ligger i sängen med kaffe. Ska snart ta mig upp och ut en sväng innan det blir jobb!

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback