Igår.



Om jag valde rätt dag att vara ledig? Ja.

Drömde en mardröm precis innan jag vakna om att jag vaknade, klockan var då 11.00
och jag hade sovit bort halva min lediga dag och missat min tvättid. Då blev jag arg och sov vidare.
När jag vaknade på riktigt var jag helt säker på att klockan var över tolv. Men den var 07.30.

Jag gick upp och gjorde kaffe. Sedan kröp jag tillbaka ner under täcket med datorn.
Låg där i två timmar innan jag kom upp, ner till tvättstugan och ut på långlöpning.
Helt fantastiskt väder. Kilade över till Jonna och höll lite sällskap i städandet innan jag
kilade hem och tog tag i mitt eget städande. Sedan kom mamma och plockade upp mig.
Vi styrde emot fontin och tog en PW i milenspåret. Återigen, fantastiska sol.

Hem till min kära familj för lite mat och sedan somnade jag på soffan.
Oj vilken härlig dag det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback