Lill-lördag.



Omväxling förnöjer? Detta har vart min lunch måndag, tisdag och onsdag. Imorgon blir det nog någonting annat. Det vände sig nästan i munnen på mig idag. Hur gott det än är egentligen, så blev det kanske lite väl enformigt. Men det är ju bra tänker jag. Kesella och funlight ska jag testa också, någon annan dag. Har hört att det också ska vara bra.

Redan onsdag. Igår var en bra dag. Jag och Jonnis tog en löprunda, sedan kollade vi innebandy på tv och gjorde tacos. Jag gillar sånna kvällar när man mest bara hänger. Det gör veckorna mycket bättre. Idag är det lill-lördag. Det ska jag fira med ett härlig pass på gymmet och sedan ska jag hänga med min älskade far. Han är här och gör något jobb så han sover över inatt. Blir en bit mat på stan och kvalitetstid.

Denna veckan är full av kärlek från nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback