Tisdag.

Måndagen försvann med en blinkning och vi är inne på veckans andra dag. Denna dag betyder 10 timmars jobb för mig. Hur jag tänkte? Oklart. Just do it. Denna veckan är det mycket jobb. Dock visste jag om detta och jag har själv valt att gå in på övertid. Mestadels för att spara in lite timmar som jag kan ta ut när jag behöver dem. Till hösten/vintern, då ska jag åka på en lång semester långt bort har jag bestämt. Tills dess har jag massa annat kul på schemat. Jag får tiden att gå hur som helst. Inga problem.

Jobbade övertid igår med och sedan kilade jag och Eva till gymmet. Väl hemma satte tröttheten in och jag somnade bums. Jag älskar när det är så. När man är så trött att man inte klarar av att vara vaken mer. Å andra sidan, när är jag inte det på kvällen? Tröttaste tjejen.

NU ska jag göra detta till en BRA tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback