Torsdag.

I mitt liv händer det inte mycket för stunden. Mina ben är slutkörda och mina lår känns som två bowlingklot. Ja, jag har träningsvärk. Träningen har gått riktigt bra denna veckan. Morgonlöpning och sedan givande gympass. Idag vilar jag från gymmet och kör innebandy istället. Jag har även införskaffat protein och hoppas att detta kan dämpa suget på allting annat. Får jag hällt i mig det direkt efter träning så har jag lite mättnadskänsla och kanske hinner göra iordning någonting bra när jag kommer hem från träningen istället för att roffa i mig allt jag hittar tills jag sitter som en balong i soffan. Japp, vi får se hur det går.

45 minuter kvar på jobbet och sedan blir det innebandy. Spontant känner jag att det underbara vädret som hittar fram lockar på PW eller löprunda. Men innebandy blir fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback