Tisdag.

Jag lever i någon slags tro om att det är onsdag idag. Jag vet faktiskt inte varför och det känns egentligen inte så jobbigt att det bara är tisdag, blir mest förvånad varje gång jag inser att det bara är tisdag. Så är det. Härligt att dagarna inte alltid springer ifrån mig.

 - Välkommen, du pratar med Linda Karlsson, hur kan jag hjälpa till?
 - HEEEJ Filippa.
Japp det var det jag hette!
Inget fel på det namnet, men jag tycker nog att jag är rätt tydlig med vad jag heter. Kanske inte då.

Bara fem timmar kvar. Jag hoppas att kunderna inser att det finns annat att göra en tisdag kväll än att ringa till Telia. Då kanske jag får gå hem tidigare och då ska jag kolla på Pixbo-Warberg. Det vill jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback