Du där uppe..

Det hände någonting läskigt under förmiddagen. Jag skrev precis innan händelsen "detta kommer att bestraffa mig, men vad UNDERBART det är att vi har lugnt och skönt här på jobbet idag". Då tappade hela kundtjänsten i Sverige uppkoppling och vi kunde inte ta emot några samtal eller göra någonting. Ja... Ibland undrar jag om det inte finns högre makter. Förutom det, så har vi haft lugnt och skönt här idag. Hoppas att det fortsätter så trots att jag tycker att det är skönt och skriver det här.

Igår var jag och mamma på bio. Vi såg "this means war". Den var himla rolig. Min mamma utbrast efter bion: Jag skulle behöva se den igen för att komma ihåg alla roliga saker som hände i den. Den var ju rolig hela tiden. Jag låter den analysen tala för sig själv och rekomenderar filmen till er alla. Inte speciellt djup film, men otroligt rolig.

 

Man kan inte klaga på vädret Göteborg erbjuder idag. Helt underbart. En löprunda efter jobbet blir det nog.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är karma det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback