Fredagskänslor.

Solen skiner i varje vrå av Göteborg, det är fredag och på schemat står det afterwork. Känns på något konstigt vis som att det bubblar här på kontoret. Det spritter i oss och vi vill bara ut i solen och njuta. Jag ska dricka vin. Ja, det var fan inte igår och det ska bli så himla gott. Sedan ska jag bowla. Tjejerna emot killarna är det. Oj, vilken promenadseger det blir. Eller? Sedan ska vi äta mat, på Yakida. Det ska bli spännande. Har hört att det ska vara bra mat där, hoppas att det ryktet stämmer.

Igår tog jag en liten tripp till solarieöarna. Det var längesen och det var otroligt skönt. Sedan slängde jag in lite tvätt innan jag förenade nytta med nöje. Träffade Jonnis och sprang en runda. Lugnt och skönt tempo och jag tänkte knappt på att jag sprang när vi pratade samtidigt. Fantastiskt. Och vilket väder. Sånt man borde göra oftare.

En halvtimme kvar. Sedan så är det helg på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback