Livskvalitét.

Beordrad över tid när man uppskattar den som mest?

 

Igår hade jag en fantastiskt bra eftermiddag. Gjorde ett pass på gymmet.

Sedan mötte jag upp min kära far för middag. 3-rätters på SoHo. Mums.

Mätta och belåtna tog vi oss hem för att hinna se sporten innan vi slocknade.

Jag hoppade morgonlöp och vi åt en mysig frukost innan jobb imorse.

Kvalitét på livet kallar jag sådana stunder.

Kommer till jobbet och möts av besked beordrad övertid.
Jahapp, eftersom att jag åker till Karlstad imorgon efter jobbet blev det till att
kasta om dagens planer. Men det löste sig det också utan några konstigheter.
Gäller att vara positiv har jag hört. Jag har ett jobb och det är jag glad för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback