Gilla läget.

Varifrån kom denna kylan? Vinden blåser in igenom varje tygstycke som jag försökt vira in min kropp i. Påväg hem från gymmet blåste det dessutom motvind. Men man gillar läget och kör på. Viking.

Jobb till 18.00 och sedan gymmet med Eva. Övertid när den är som bäst. Det är bara att ta bort alla tankar och köra på här med. Så länge man inte tänker så är det inte så jobbigt har jag kommit på. Det är när man börjar tänka att det är jobbigt som det ÄR jobbigt. Psykologiskt. Återigen, rätt inställning kan ta dig långt.

 

Kunderna försöker lura mig tror jag. Helt plötsligt är det inga köer in till oss. Men det smäller säkert snart till så lyckan blir kortvarig. Vi har inte övertid för att vi inte har någonting att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback