Nu gör jag riktig helg!

Igår var det minsann fart på mitt hjärta. Många fina människor och mycket mys. Härligt väder och spontana grejer. Älskar livet lite mer än vanligt dem stunderna! Började dagen med en löprunda, just då bestämde jag mig för att åka till Stockholm över helgen. Jag känner att jag behöver min pappa. Sen att Stockholm lovar bra väder och att båten ska läggas i är små detaljer som drog i mig ännu mer. Jag sitter nu på flygplatsen och ser fram emot en helg med min familj från huvudstaden. Jag ska lugna mina nerver efter en hektisk men bra vecka!

Jag saknar min mamma också. Henne ska jag kramas med på söndag. Jag vill helst ta alla mina fina och stoppa under ett tak och alltid vara nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback