Rött

Jag andas, djuupt! Jag lär mig varje dag, mest av allt lär jag mig om mig själv. Och jag älskar att jag nästan kan ta på hur jag utvecklas som människa. Jag trivs i den rollen jag har nu, så sjukt mycket! Människor som är motiverade gör mig motiverad och får mig att vilja ge mer och mer. En cirkel, man tar och ger, en bra cirkel.

Landade precis framför tven och hockeyn. Har pratat med min mor som befinner sig söder över med sina väninnor. Hon är bra min mamma. En förebild och en fantastisk mor. Saknar henne lite. Ännu mer saknar jag mina systrar. Det gör jag varje dag. Det blir lätt så när man levt ett liv, van vid att alltid ha någon där, någon att prata med och dela saker med. Nu har alla sitt och man slits i sär, fast ändå inte. Oviktigt egentligen, för dem finns där och det är det viktigaste. Fick pratat med en av dem idag. Så nu är mitt lilla hjärta lite rödare och jag kan somna gott! (jag hade nog gjort det ändå, men kanske inte lika som jag kommer göra nu)

Imorgon är en ny lång dag. Norrköping är bara bra. Men Göteborg är bäst och från och med fredag är det jag som befinner mig på hemmaplan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback