Sista helgen i maj!

En fantastisk helg går emot ett slut. Sitter på terminal 4 och blickar ut genom fönstret över Arlandas landningsbana. Dags att åka hem till västkusten igen. Jag är en västkust tjej hela vägen in på skelettet men för den sakens skull är jag inte rädd för att gilla den andra sidan också. Stockholms skärgård visade upp sig från sin absolut bästa sida igår. Vi åkte genom stan med nya båten, slussades in i hammarby sjöstad och tog djurgårdskanalen ut på "havet". Vackert är bara förnamnet! Jag njöt och sedan njöt jag lite till. Efter en heldag med båten blev det grill och schlagerfestivalen. Ett glas rött och jag somnade innan omröstningen. Men vad gjorde det när Loreen gjorde sitt jobb så fint? Inte helt oväntat att hon vann med tanke på motståndet. Lite extra stolt över att vara svensk idag! Apropå det är det idag två veckor kvar till ett nytt äventyr väntar. Ukraina och kiev...

Tack för en magiskt bra helg världens bästa paps!

Hem, packa upp, städa, handla och träna. Verkligheten är inte så långt bort som den kändes igår när jag låg i solen på båten! Men det gör ingenting, min verklighet är den som gör att jag uppskattar helger som denna lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback