Tack för denna jobb veckan!

Jag sa att charmen med mitt liv är att det vänder snabbt. Jag hann vänja mig vid tanken på att gå tillbaka och hjälpa våra kunder och så vände det. Extra charmigt tycker jag att det är när det vänder till det positiva! En ny tjänst dit jag blir utlånad och nya saker att pressa in i hjärnan. Tur att jag har lätt för att lära! (om jag får säga det själv) Nu går jag in som sommarvikarie hos våra schemaläggare och det ska bli fantastiskt kul. Men först en vecka till med kanske världens bästa jobb hittills i mitt liv i Norrköping. Sedan blir det Göteborg!

På väg hem med tåget. Fredags tröttheten har slagit in lite extra hårt efter en vecka med allas ögon på sig. Men oj så lärorikt och roligt det är. Makalöst! Jag trivs bättre än vad jag hade kunnat hoppas. Men jag saknar mina fina runt omkring mig och de ska bli underbart att få kramas med dem igen. Ja, för utan er är jag inte riktigt där jag borde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback