Nu är det dags.

Tiden springer ifrån mig som vanligt. Hösten börjar kännas i luften. Imorse kanske jag lurade mig själv en aning. Ut på PW med alldeles för mycket kläder. Men bättre det än för lite å andra sidan. Helgen spenderade jag som så många gånger förr med en drink och mina vänner. En drink för mycket kan hända, men det var kul. Nu blir det lugnt fram tills semestern har jag bestämt. Behöver rensa ur kroppen och bara fokusera på träning under en period. Har kommit helt ur fas under sommaren. Men nu ska jag tillbaka igen. Mår så mycket bättre då.
 
Idag står det gym med mamsen och innebandyträning på schemat. Mjukstart? Äsch. Lika bra att rivstarta. I helgen väntar innebandycup och jag ser verkligen fram emot det. Jag känner den där längtan efter innebandyn som jag kanske senast kände för tre år sedan. Hoppas att detta håller i sig.
 
Saknar min syster så att det värker lite i kroppen. Nu har det gått lite för lång tid sedan senast. Jag kan inte klaga på att jag får för lite kärlek i livet. Mina vänner och min familj skämmer bort mig och det går absolut ingen nöd på mig. Men nu känner jag att jag behöver en dos av Sofiekärlek för att känna mig sådär hel.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Kärlek får man inte för mycket av ;)..snart kommer hon hem din sörra :) <3

2012-09-05 @ 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback