Hej Måndag.

 
När man sömnigt kikar ut genom fönstret och ser blå himmel, i det ögonblicket vaknar jag till liv och känner att jag har en bra vecka framför mig. Förra veckan var omtumlande på många sätt. Men nu är det måndag och vi blickar framåt. Det finns en del oklarheter bland oss vilket är helt naturligt. Jag kan bara vara den jag är och just där jag är nu. Mer än så kan jag inte göra och det känns förhållandevis bra. Ibland ska man ha tur och jag kan bara se mig som lyckligt lottad i nuläget.
 
Jag får en känsla av vår. Sist jag sa det kom snön dagen efter. Kanske gör den det igen. Då får jag möjlighet att åka mer längdskidor. Förövrigt ligger en skidsemester i planerna inte allt för långt bort. Hur gött?
 
Jobba jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback