Working.

Telefonen ringer, det är mamma som undrar om hon ska köpa med någonting hem. Sitter hemma i Surte och jobbar idag. Mamma och min kära George ska köras till flygplatsen för 3 veckor i Malasya. Jag är inte alls den som är avundsjuk, dem är värda ett fantastiskt äventyr. Men det faktum att jag mer än gärna varit med dem ska jag inte ljuga om.
 
Eftersom att det hade blivit ett himla körandes om jag vart på plats på kontoret idag fick det bli arbete hemifrån Surte. Den rastlösa och sociala sidan av mig tycker att det är bättre att vara på jobbet. Men att kunna jobba hemifrån är otroligt tacksamt i situationer som denna. Mitt jobb är himlans bra! Speciellt när mamman (som säger att hon absolut inte är en curling-mamma) ringer och frågar vad hon ska köpa med hem till lunch. Finaste, bästa mamma! Jag önskade tomatsoppa, så det fick det bli. Hungrig som tusan i väntan...
 
Ikväll väntar träning med innebandygänget. Åter till arbetet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback